Pomimo ogromnego rozpowszechnienia reklamy w internecie tradycyjne ulotki cały czas cieszą się dużym zainteresowaniem. Bierze się to między innymi z tego, że są po prostu skuteczne i tanie. Nieduży koszt przygotowania i rozniesienia przekłada się na wysoką konwersję, wynoszącą nawet kilkadziesiąt procent. Bo tyle bowiem konsumentów, jak można przeczytać ze statystyk, znalezione w skrzynce ulotki przegląda chociaż trochę.
Ten rodzaj promocji sprawdza się doskonale przy informowaniu klientów o swojej ofercie, promocjach czy nowych usługach. To nie zawsze się będzie przekładać na sprzedaż, lecz w dłuższej perspektywie na pewno poprzez taką reklamę pojawią się klienci. Przy decyzji na kolportaż ulotek warszawa trzeba przede wszystkim znaleźć sprawdzoną firmę, jaka zajmie się wszystkimi tematami. Takie rozwiązanie jest najwygodniejsze, ale też i opłacalne ekonomicznie.
Oczywiście jeśli ktoś będzie chciał, to samodzielnie przygotuje lub komuś zleci opracowanie projektu, poszuka drukarni, która mu to wszystko wydrukuje, a na koniec znajdzie kogoś do rozwiezienia. Ale jeśli się to wszystko razem policzy, to najczęściej okaże się że trzeba będzie zapłacić dużo więcej niż za pełny pakiet. Że wspominać się już nie będzie o czasie, którego również sporo trzeba będzie przeznaczyć na zorganizowanie każdego tematu z osobna. A plusów zamówienia specjalizującej się w tego typu pracach firmy co najmniej kilka się znajdzie. Przede wszystkim taka firma będzie dysponować dużym doświadczeniem, co akurat przy tej formie promocji ma duże znaczenie.
Zatrudniając grafików i specjalistów od marketingu będzie też mogła przygotować szybko ciekawą formę graficzną, jaka następnie zostanie przesłana do druku. Firmy które się zajmują przygotowywaniem ulotek przeważnie współpracują z rzetelnymi drukarniami, co zapewnia najwyższą jakość realizacji i rozsądne ceny. Duże znaczenie ma także samo kolportaż ulotek warszawa. Tu potrzebne będzie posiadanie floty samochodów, sprawnie rozwożących przygotowane materiały, oraz doświadczonych osób do roznoszenia.